Harjoittelun aloittaminen CrossFit Järvenpään salilla tapahtuu EasyWODien kautta

 

Säännöllisen CrossFit -harjoittelun aloittamiseksi CrossFit Järvenpään boxilla aluksi käytävä vähintään kahdeksalla ns. EASYWOD-tunnilla, joiden jälkeen voi aloittaa treenaamisen muilla CrossFit-tunneilla. Voit myös käydä samalla Power -tunneilla. Toisaalta voit halutessasi jatkaa treenaamista EASYWOD-tunneilla niin kauan kuin itse haluat. EASYWOD-tunteja on viikkokalenterissa useita ja voit valita ne mille pääset mukaan. Tuntien sisältö on suunniteltu niin että tärkeimmät harjoitteet tulee käytyä läpi ennen varsinaisille tunneille siirtymistä. Näitä ovat mm.

-kyykky
-maastaveto
-etukyykky
-takakyykky
-pystypunnerrus
-vauhtipunnerrus
-thruster
-soututekniikka Concept2-soutulaitteella
-leuanveto/rengassoutu
-kippi
-painonnostotekniikat tempaus ja työntö
-köysikiipeily

Painonnostotekniikoita ja voimannosto tekniikoita pääset harjoittelemaan Weighlifting ja Power -tunneille.

CrossFit Järvenpään asiakkaana voit treenata myös CrossFit Tuusulan boxilla samalla jäsenmaksulla.

EASYWOD-tunteja on kalenterissa 4 joka viikko, ja Weightlifting-tunteja kaksi ja Power -tunteja kolme.

Sopimus

Voit aloittaa joko toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella tai 12 kk sopimuksella. Sopimuksen voi itselleen ostaa verkkokaupasta. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus on voimassa yhden kuukauden kerrallaan. 12 kk sopimus on nimensä mukaisesti voimassa 12 kuukautta sen ostopäivästä alkaen.

Jäsenyyden irtisanomisesta tulee ilmoittaa viimeistään 7 päivää ennen viimeisen jäsenkauden loppua sähköpostilla. Toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen voi halutessaan muuttaa 12 kk sopimukseksi koska vain.

Tule kokeilemaan

CrossFit-treenejä voi tulla kokeilemaan ilmaiseksi. Vedetty tunti on EASYWOD-tunti jonne voi tulla ilman minkäänlaista kokemusta CrossFit-treenistä. Linkin takaa löydät ajat tunneille ja samalla voit varata oman ajan TÄSTÄ.

Muita tapoja tulla mukaan salin asiakkaaksi:

 

1. Olet käynyt toisella CrossFit salilla (joka on virallinen CrossFit Affiliate sali) On Ramp -kurssin tai olet harjoitellut toisella CrossFit salilla, voit ilmoittautua suoraan mukaan.

2. Olet tehnyt CrossFit -harjoitteita ja painonnostotekniikkaa itsenäisesti ja haluat yrittää mukaan ilman On Ramp -kurssia, pitää sinun todistaa omaavasi riittävä tekninen ja fyysinen suorituskyky. Sinun pitää hallita painonnoston alkeet; rinnalleveto, ylöstyöntö ja tempaus sekä voimanoston tekniikoita; maastaveto, erilaiset kyykkytekniikat jne. Tämä onnistuu katselmoinnin kautta.

Ota yhteyttä valta@crossfitjarvenpaa.fi