Kaikki tunnit ovat salimme jäsenien käytettävissä. Jäsenyyksiin kuuluu salinkäyttöoikeus myös tuntien ulkopuolella. Jäsenet pääsevät sisälle sähköovesta omilla koodeilla.

 

Tuntikuvaukset

CrossFit = Perus CrossFit -tunti. CrossFit Järvenpään salin ohjelmointi on kunto-ohjelma, joka pyrkii valmistamaan henkilön kaikkiin arjen tehtäviin ja haasteisiin.

EasyWOD = WOD-tekniikka tunti. Tunti on pääperiaatteiltaan sama kuin perus CrossFit -tunti, mutta harjoitteita on skaalattu ja kevennetty.

MammaWOD = raskaana oleville tai tuoreille vanhemmille tarkoitettu tunti.

Kuntonyrkkeily= Varjonyrkkeilyä ja kevyttä sparrausta kaverin kanssa.

Weighlifting =  Tempaus ja työntötekniikan harjoittelua.

Gymnastic = Taito- ja kehonpainoharjoittelua. Tunnin tarkoituksena on lisätä suhteellista voimaa eli kykyä liikutella omaa kehonpainoa.

Power = Power -ohjelmointi. Ohjelman tavoitteena on parantaa absoluuttista voimaa eli parantaa kehon kykyä liikutella ulkoista painoa. Tunnilla nostetaan voimatasoja niiden liikkeiden osalta jotka sen hetken ohjelmoinnissa ovat. 

Burn = Kestovoima- ja kestävyysharjoitteluohjelma.

Kehonhuolto = pitkiä venytyksiä ROMWOD ohjelmoinnin mukaan

Lenkkitunti = Tunti on pääsääntöisesti peruskestävyystunti ja sopii myös vasta-alkajalle. Joskus tehdään vauhtikestävyyttä intervalli juoksulla tai käydään juoksemassa kuntorappuja ylös alas.